تلمیحات و اشارات سید علی خامنه ای

@@@ پیامک سرای نوای سادات @@@

دانلود آهنگ و ویدیو و تصاویر و اس ام اس و پیامک و آموزش کسب درآمد میلیونی

درباره من
«بسم الله الرحمن الرحیم» هان ای رهروان راه حقیقت و منتظران منجی موعود! بشارت باد بر شما كه لحظه قيام حضرت قائم (ع) نزدیک است. طليعه صبح ظهور تابيدن گرفته و ديگر چيزی به برآمدن آفتاب حضور نمانده است. او با پرچم «اَلبَیعتُ ِلله» به پشت درب خانه هاتان رسيده است. اكنون كه غیب جمال سرمدی و حسن یوسف زهرا به خوبی عيان شد و رايحه گل نرگس و عطر گل محمدی در سراسر عالم به مشام رسيده است، درب دلهاتان را برايش بگشاييد و عاشقانه با او عهد ببنديد؛ شاید که شما نيز از اصحاب مهدی باشید. امروز را دريابيد كه شايد فردا قضای آن را نپذيرند ...
موضوعات
نويسندگان
نويسنده :مجتبی حسینی
تاريخ: سه شنبه 25 شهريور 1393 ساعت: 1:33 قبل از ظهر

کتاب‌های شهید مطهری تکراری نمی‌شود

اگر بنده مى‌خواستم برنامه‌ى حوزه‌ى علمیه‌ى قم را بنویسم، بلاشک یکى از مواد برنامه را این مى‌گذاشتم که کتابهاى آقاى مطهرى‌ خوانده شود، خلاصه‌نویسى شود و امتحان داده شود. البته در این آثار هم نباید متوقف شد.
 

غلامرضا قدسی‌نژاد

شما در غزل، بهتر از «رهی معیری» در زمان خودش، هیچ کس دیگر را پیدا نمیکنید....یا مرحوم غلامرضا قدسی، یا همین آقای «قهرمان» که الان در مشهد است.
 

کیومرث صابری فومنی

او یار دیرین شهید رجایی و طرفدار وفادار همیشگی انقلاب و نظام اسلامی بود. هنر برجسته‌ی او در سال‌های دفاع مقدس همواره در خدمت کشور قرار داشت و او تا آخرین روز عمر خود هرگز قلم و قریحه‌ی سرشار خود را جز در راه ایمان و باور خود بکار نگرفت.
 

طاهره صفارزاده

خانم صفارزاده بحمداللَّه زبانشان، زبان بسیار خوبی است؛ یعنی سطح شعرشان واقعاً خیلی بالاست.
 

عبدالجلیل قزوینی رازی

نهصد سال قبل از این، شخصیت دانشمند معروفی مثل «عبدالجلیل قزوینی» از این شهر برخاسته است. «النقضِ» عبدالجلیل قزوینىِ رازی امروز در دست متکلّمین و صاحبان فکر و اندیشه، یکی از کتابهای معتبر و جالب توجّه است.
 

ابوالفتوح رازی

ابوالفتوح فقط مفسر و ادیب نبوده؛ فقیه هم بوده. از تعبیراتی که درباره‌‌ی او ذکر شده یکی «الامام الفقیه» است. ایشان شاگرد پسر شیخ طوسی بوده و کسی بوده که سلسله‌‌ی سندش به شیخ طوسی، به یک واسطه است.
 

محمدحسین بهجتی اردکانی

مرحوم بهجتی اردکانی دوست قديمى ما - سى چهل سال پيش بخشى از دعاى ابوحمزه را به شعر آورده بود، كه براى من خواند. قسمت‌هاى سخت دعا هم بود در عين حال ايشان توانسته بود اين دعا را به شعر بياورد.
 

نگاهی به تاریخ جهان

نگاه کنید به نوشته‌ی نهرو در «نگاهی به تاریخ جهان»؛ او تشریح می‌کند پیشرفت‌های علمی و فنی موجود در هند را پیش از ورود انگلیس‌ها. بنده تا قبل از اینکه این مطلب را از نگاه آدم مطلعی مثل نهرو - که آن روز این را نوشته بود - بخوانم، از چنین مسئله‌ای مطلع نبودم.
 

عباس مشفق کاشانی

یکی از غزل سرایان برجسته‌ی زمان ما جناب آقای مشفق هستند؛ بیشتر سبک عراقی - و در عین حال دارای مضمون، دارای الفاظ شسته‌رفته و پخته - غزل ایشان را تشکیل میدهد.
 

بیدل دهلوی

من نمیگویم شما مثل شعر بیدل، اول تا آخرِ غزل ده دوازده بیتی را عرفان بگوئید... همین شعر صائب و شعر بیدلو شعر عرفی و شعر کلیم. به اینها که مراجعه کنید، می‌بینید دستگاه مضمون‌سازی و مضمون‌یابی در آنجا فوق‌العاده وسیع است.
 

محمدبن ابراهیم بیرونی ابوریحان

بیرونی هم یک عالم دینی است، که آن «تحقیق ما للهند» را نوشت. او در زمان خود، در ریاضی و در نجوم و در علوم متفرق، تبحر داشت.
 

باباطاهر همدانی

نام‌های معروفی که به نام همدان شناخته شده‌اند، کم نیستند؛ از قبیل عین‌القضات همدانی، بدیع‌الزمان همدانی، رشیدالدین فضل‌اللَّه همدانی، باباطاهر عریان و شخصیت‌های بسیار دیگر.
 

خداحافظ کرخه

این کتاب شیرین و ساده، زندگی و احساس و جهت‌گیری‌های بسیجی را بخوبی تشریح می‌کند. نویسنده که خود یک بسیجی با همه‌ی بار فرهنگی این کلمه است، با بیان بعضی از جزئیات به ظاهر کم‌ اهمیت، آن امر مهم را تصویر و ترسیم کرده است.
 

محمد قهرمان

خاموش شدن این چشمه‌ی فیاض شعر فاخر و غزل پر نکته و آراسته، هر آشنای شعر و ادب معاصر را دچار تأسف و اندوه می‌سازد و آشنایان شعر ممتاز او و خود آن شخصیت متین و با وفا و آن ذهن مواج و ژرف‌بین و مضمون‌یاب را بسی بیشتر.
 

مهدی اخوان ثالث

در عرصه‌ی شعر نو، مرحوم اخوان که قطعاً بهترین شاعر نیماییِ زمان خودش بود و به نظر من از همه‌ی اقرانش قوی‌تر، مسلط‌تر و لفظ و معنای شسته رفته و بهتری داشت.
 

عدل الهی

شهید مطهری به عرصه‌ی ذهنیت جامعه نگاه کرد و عمده‌ترین سؤالات ذهنیت جامعه‌ی جوان و تحصیلکرده و روشنفکر کشور را بیرون کشید و آنها را با تفکر اسلامی و فلسفه‌ی اسلامی و منطق قرآنی منطبق کرد و پاسخ آنها را در سطوح مختلف در مقابل افراد گذاشت.
 

خواجه شمس الدین محمد (حافظ شیرازی)

حافظ بدون شک، درخشانترین ستاره‌ی فرهنگ فارسی است - شعر فارسی، - در طول این چندین قرن تا امروز نداریم هیچ شاعری را که به قدر حافظ، در اعماق و زوایای جامعه‌ی ما و ذهن و دل ملت ما نفوذ کرده باشد و حضور داشته باشد.
 

جشن حنابندان

روز و شبی چند در لحظه‌های پیش از خواب، در فضائی عطرآگین و مصفا و در معراج شور و حالی که سطور و کلمات نورانی این کتاب به خواننده‌ی خود عطا می کند، سیر کردم و خدا را سپاس گفتم.
 

سیدکریم اميرى فيروزكوهى

شاعری مثل مرحوم امیری فیروزکوهی که حقاً در قله‌ی غزل زمان خودش قرار داشت، بیشترین تجلی و نمایشی که از او می‌شد مشاهده کرد، در یک جلسه‌ی خصوصی بود که در گوشه‌ی انزوای خودش، چهار تا، پنج تا دوست و رفیقش باشند و او غزل خودش را بخواند.
 

فقیه بزرگ

مرحوم آسیّد محمد کاظم جزو اولین کسانی است که مشروطه را امضاء کرد و قبول کرد در اول کار. وقتی مرحوم شیخ فضل الله نوری نوشت که یک چنین کاری در تهران دارد انجام می‌گیرد، جزو اولین کسانی که این را امضاء کردند و قبول کردند، مرحوم آسیّد محمد کاظم بود.
 

یک تنه و بدون تکیه به این و آن

خدمات این عالِم فرزانه و بزرگوار و ارزشمند به گسترش معارف اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام در سراسر جهان، در چند دهه‌ی اخیر حقاً کم نظیر است.
 

سیّدنعمت‌اللّه جزایری

به نظر ما شخصیّت برجسته‌ای است مرحوم سیّد نعمت‌اللّه...و تجلیل از ایشان تجلیل از علم است و تجلیل از معارف الهیّه است.
 

حسن حبیبی

ایشان مؤمنی صادق و پارسا و خَدوم بود. تاریخچه‌ی خدمات وی به نظام جمهوری اسلامی از پیش از انقلاب و به‌ هنگام تدوین پیش‌نویس قانون اساسی آغاز شده و در طول سال‌های متمادی در عضویت شورای انقلاب و سپس برعهده‌گرفتن مسئولیت‌های بزرگ دیگر ادامه یافته است.
 

میرحامدحسین هندی

در هند یک نفر پیدا شد و کتاب «تحفه‌ی اثناعشریه» را که بر ضدّ و ذمّ شیعه و در قدح اهل بیت است، نوشت. «سید حامد حسین»، کتاب «عبقاتِ» به آن عظمت را در جوابش نگاشت.
 

اللهوف علی قتل الطفوف

کتاب معروف لهوف از سیّدعلی‌ بن‌ موسی‌ بن‌ جعفر بن‌ طاووس است. در تعبیرات منبری‌های ما عین عبارات این کتاب مثل روایت خوانده می‌شود؛ از بس متقن و مهم است.
 

نهج‌البلاغه

با نهج‌البلاغه اُنس پیدا کنید. نهج‌البلاغه، خیلی بیدار کننده و هوشیار کننده و خیلی قابل تدبّر است. در جلسات‌تان، با نهج‌البلاغه و کلمات امیرالمؤمنین انس پیدا کنید.
 

محمدحسین شهریار

بنده چند سال قبل از این به تبریز رفته بودم؛ مرحوم شهریار جلسه‌یی با ما داشت. جمعی از این شعرای تبریز را دعوت کرده بودند؛ من دیدم که واقعاً یک عده شعرای قوی و خوب در تبریز هستند؛ اما بنده اصلاً خبر نداشتم که در تبریز این همه شاعر هست.
 

ملاهادی سبزواری

این جمع فرهیخته بر آن است که حکیم سبزواری را بازشناسی کند. هر که برگی چند از سرگذشت آن بزرگ را خوانده باشد نیک می‌داند که در زمره‌ی کسانی چون او عرش‌سیر و خاک‌نشین کمتر کسانی چون او در دوران زندگی، شناخته شده‌اند.
 

قانون

شما بدانید که کتاب «قانون» ابن‌سینا که در پزشکی است، همین ده پانزده سال پیش ـ زمان ریاست‌جمهوری من ـ به فارسی ترجمه شد! بنده دنبال کردم؛ افرادی را مأمور کردم، بعد هم شنیدم یک مترجم خوش‌قلمِ بسیار خوش ذوق کُرد، این را به فارسی ترجمه کرد.
 

سیدابوالقاسم خویی

ایشان در بسیاری از علوم اسلامی رایج در حوزه‌های علمیه از اساتید مسلم و کم‌نظیر بحساب می‌آمد. فقیهی بزرگ و اصولی‌ای عمیق و مفسری نوآور و رجالی‌ای صاحب مکتب و متکلمی زبر دست بود.
 

ابن‌سینا

اگر کسی مثل ابن‌سینا در دنیای امروز با امکانات امروز درس میخواند، کاری میکرد که تا هزار سال دیگر دنیا مدیون او باشد؛ همچنان که در آن دوران و به حسب آن زمان کاری کرد که هزار سال دنیا مدیون او شد.
 

قطب‌الدین شیرازی

پزشک‌ها زرنگی کردند و قطب شیرازی را برده‌اند به عالم پزشکی؛ چون ایشان در درجه‌ی اوّل فیلسوف است، شاگرد خواجه نصیر و شارح شرح حکمت‌الاشراق و اینها است؛ و البتّه طبیب هم هست، طبیب برجسته‌ای است؛ منجّم است.
 

یک روایت استثنایی

حضرت آیت الله خامنه‌ای  پس از مطالعه کتاب «پایی که جا ماند» نکاتی را در حاشیه‌ی کتاب متذکر شدند. رهبر انقلاب در این تقریظ ضمن برشمردن ارزش‌های این کتاب و تجلیل از نویسنده آن یادآور شدند
 

علامه امینی و مسئله‌ی غدیر

مرحوم شهید مطهری (رضوان الله علیه) قبل از انقلاب یک مقاله‌ی مفصلی درباره‌ی کتاب الغدیر علامه‌ی امینی نوشتند و ثابت کردند که الغدیر علامه‌ی امینی، وسیله‌ی وحدت مسلمین است.
 

تعلیمات دینی شهید بهشتی

آقای بهشتی نشسته بود و تمام محتوای ذهن خودش را که می‌توانست از مطالب اسلامی خارج کند، به زبان جوان‌پسند درآورده بود و در این کتاب تعلیمات دینی ریخته بود.
 

کلیم صدیقی

مجاهدت‌های مخلصانه‌ی این مرد فداکار و ارزشمند، در پیشبردِ جریان عظیم بیداری اسلامی که امروز علیرغم قدرت‌های استکباری، با عمق و وسعتی شگفت‌انگیز به پیش می‌رود، دارای نقش و تأثیری قابل توجه و ماندگار است.
 

محمدمهدی فولادوند

درگذشت مترجم برجسته و نامدار قرآن کریم مرحوم آقای محمدمهدی فولادوندرا به خانواده محترم و بازماندگان آن مرحوم و همه مستفیدان از اثر ماندگار ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
 

چند برش از خاطرات ناب «مدح خورشید»

این کتاب شامل بخشی از نکات و خاطرات آیت الله خامنه‌ای در دوران پیش از رهبری ایشان و نیز دیدارهای غیر مشروح (منتشر نشده) پس از رهبری است. خاطراتی که برای تبیین صفات و سیره‌ی عملی و سیاسیِ امام خمینی (ره) مطرح شده است.
 

سیاست‌نامه

این کتاب، یکی از متون بسیار زیبا و فاخرِ ادبی ماست. با این‌که هفتصد، هشتصد سال از آن زمان می‌گذرد ـ دوره‌ی سلطان سنجر یا ملکشاه ـ درعین‌حال انصافاً مطالبش همچنان تازه است و انسان وقتی آن را می‌خواند، لذت می‌برد.
 

محمدرضا آقاسی

شعر روان و با مضمون و خوش‌ساخت آقاسی که نمایش‌گر دل پاک و احساسات صادق و هنر خودجوش او بود، بی‌شک دارای جایگاه ویژه‌ای در ادبیات معاصر است.
 

ملاصدرا

مکتب فلسفی صدرالمتألّهین همچون شخصیت و زندگی خود او، مجموعه‌ی در هم تنیده و به وحدت رسیده‌ی چند عنصر گرانبها است. در فلسفه‌ی او از فاخرترین عناصر معرفت یعنی عقل منطقی، و شهود عرفانی، و وحی قرآنی، در کنار هم بهره گرفته شده
 

مسلمانان در نهضت آزادی هندوستان

بنده در باب شبه قاره هند مطالعات مفصلی داشته‌‌ام و کتابی هم در این زمینه نوشته‌‌ام. وقتی وضعیت ایران را با شبه قاره مقایسه می‌‌کنم، می‌‌بینم با این‌که آن‌جا استعمار مستقیمِ انگلیسی‌ها وجود داشت، اما به لحاظ فشار انسانی بر یک کشور از ناحیه قدرت‌های اهریمنی دنیا، وضع ما از آنها بدتر بود.
 

پنج «باید» حوزه‌ی کتاب در سال ۹۱

توسعه فضای کتابخوانی. برنامه‌ریزی دقیق و تعیین اهداف سالانه. برطرف کردن موانعی از قبیل گرانی کاغذ و مشکلات کارخانه‌های کاغذ. ترجمه و توزیع تولیدات خوب در سطح بین‌المللی. ساماندهی توزیع و ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب.
 

فتحعلى آخوندزاده

آخوندزاده، از خامنه است. من از خامنه‌اى‌هاى قديمى و بعضى از خويشاوندان خودمان چيزهاى زيادى نسبت به او شنيده‌ام و مى‌دانم. ايشان قبل از انقلاب اكتبر به قفقاز رفت و در روسيه سر سفره‌ى تزارها نشست
 

همپای صاعقه

این یک کتاب منبع بسیار غنی و ارزشمند است که از آن می‌توان ده‌ها کتاب و فیلمنامه و زندگینامه استخراج کرد. لحظات و حالات ثبت شده در سراسر این کتاب، همان ظرافت‌های حیرت‌انگیزی است که
 

سیدعبدالحسین شرف‌الدین

ببینید درباره مباحث مربوط به شیعه، چه کتب استدلالیِ قوی‌ای نوشته شده است! کتاب‌های مرحوم شرف‌الدین و نیز «الغدیرِ» مرحوم «علاّمه‌امینی» در زمان ما، سرتاپا استدلال، بتون‌آرمه و مستحکم است.
 

قیصر امین‌پور

درگذشت او آرزوهائی را خاک کرد، ولی راه فتح قله‌ها را امید است دوستان و یاران نزدیک و شاگردان این عزیز، ادامه دهند. او و دوستانش نخستین رویش‌های زیبا و مبارک انقلاب در عرصه‌ی شعر بودند.
 

سیدمرتضی آوینی

این صدا، آن صدایی است که بزرگترین حرف‌ها را می‌زد و خودش اعتقاد داشت. مثلاً می‌گفت: «این جوانان ما، به راه‌های آسمان آشناترند تا به راه‌های زمین.» این را چنان می‌گفت که گویا راه‌های آسمان را خودش رفته، دیده و می‌داند که این‌ها آشناتر هستند!
 

مهرداد اوستا

گفتم: آقای اوستا! دیگر نوبت شماست. حالا باید به میدان بیایید. گفت: چشم. چشم. واقعاً هم به میدان آمد. این را نمی‌توانم حدس بزنم که بدون آن تماس هم می‌آمد یا نمی‌آمد، اما واقعاً وارد میدان انقلاب شد.
 

احمد آرام

مرحوم احمد آرام یکی از پیشروان و چیره دستان فن ترجمه در کشور ما است و حق عظیم او در ارائه‌ی ترجمه‌ی متقن و امین، ستودنی است. فراتر از همه، ایمان عمیق و معرفت روشن آن مرحوم به مبانی دین مبین و انس و ارادت او به قرآن کریم و آثار پیشوایان معصوم (علیهم‌السّلام) و صفا و وارستگی و رفتار مؤمنانه‌یی است که به همه‌ی خدمات علمی و فرهنگی، روح و معنویت می‌بخشد و آن را ماندگار و مبارک می‌سازد.
 

سیدجمال‌الدین اسدآبادی

آثار ادبی مسلمانان برجسته و پیشرو امثال سیدجمال‌‌الدین و دیگران را در صد سال گذشته ببینید؛ نخبگانی از دنیای اسلام که دلهای‌شان بیدار شده بود، وضع مسلمان‌ها را می‌دیدند و حقیقتا برای مسلمان‌ها مرثیه‌‌سرائی می‌کردند.
 

مهدی آذریزدی

ایشان یک خلئی را در یک برهه‌ی از زمان برای زنجیره‌ی طولانی فرهنگی این کشور پر کردند. این کار، با ارزش است. خداوند از شما -آقای مهدی آذریزدی!- این خدمت را قبول کند و مأجور باشید. این ستایش‌های زبانی و این‌ها، اجر کارهائی که با اخلاص انجام گرفته باشد، نمی‌شود؛ اجر کار مخلصانه را خدا باید بدهد و خدا هم خواهد داد.
 

مرتضی سرهنگی

پایین صفحه نوشتم: درود بر سرهنگی‌ها و بهبودی‌ها! اعتقاد من این است. چرا من چنین چیزی را بنویسم؟ این چه علتی دارم؟ مگر من با آقای سرهنگی و بهبودی خویشاوندی نزدیکی دارم؟ مگر با هم رفاقت قدیمی داریم؟ نه من فقط دو سه مرتبه آقایان را دیده‌ام.
 

هدایت‌الله بهبودی

اگر بنده شاعر بودم، یقیناً در مدح شماها، در مدح آقای سرهنگی، در مدح آقای بهبودی، در مدح آقای قدمی، در مدح همین خاطره‌سازان و خاطره‌انگیزان قصیده می‌ساختم؛ حقیقتاً جا دارد؛ چون کارِ بسیار بزرگ و با اهمیتی است.
 

علی دوانی

تلاش کم نظیر ایشان در تحقیق و تألیف درباره‌ی رجال علمی شیعه، حقاً در خور تقدیر و تمجید است.
 

احمد کمال‌پور

او دلی مؤمن، روحی بردبار و مهربان، تنی متواضع و خاکسار، و اندیشه‌ئی پاک و تابناک داشت. او پهلوانی فروتن و شاعری حقگو و هنرمندی دیندار بود. با شرافت و پاکدامنی زندگی کرد و با سربلندی و نیک‌نامی به دیدار حق شتافت.
 

عباس زریاب خویی

«لذات فلسفه» یک کتابی است که با ادبیات خیلی شیوا و شیرینی نوشته شده و مرحوم دکتر عباس زریاب هم ترجمهی خیلی خوبی کرده؛ انصافاً خیلی خوشقلم ترجمه کرده.
 

ابن میثم البحرانی

این شخصیت بزرگ علمی قرن هفتم؛ هم فقیه است، هم متکلم است و مسلط به مفاهیم عالیه‌ای است که در نهج‌البلاغه‌ی‌ امیرالمؤمنین(علیه‌الصّلاةوالسّلام) به صورت متراکم گنجانیده شده است.
 

احمد بیرشک

خدا رحمت کند آقای احمد بیرشک را - نمی‌دانم شماها با ایشان آشنا بودید یا نه - پیرمرد جالبی بود. ما پیریِ ایشان را دیدیم و درک کردیم؛ اگرچه از نوجوانی با اسم و کتاب‌های ایشان در مدرسه آشنا بودیم.
 

بهاءالدین محمد عاملی (شیخ بهایی)

در زمان شیخ بهایی، رشته‌‌‌‌‌‌هاى دينى در آن مسير و جريان صنفىِ آخوندى افتاده بود. در گذشته، صنفىِ به اين شكل كه نبوده است؛ يك روحانى بوده كه در همه‌‌‌‌‌‌ى علوم عالم بوده.
 

سیدجلال‌الدین آل‌احمد طالقانی

به نظر من سهم جلال بسیار قابل ملاحظه و مهم است. یک نهضت انقلابی از «فهمیدن» و «شناختن» شروع می‌شود. روشنفکر درست آن کسی است که در جامعه‌ی جاهلی، آگاهی‌های لازم را به مردم می‌دهد و آنان را به راهی‌نو می‌کشاند.
 

یدالله بهزاد

ایشان یک سفر مشهد آمده بود، و همان موقع من تحت تعقیب بودم؛ از مشهد خارج شده بودم، رفته بودم یک محل دوردستی. یک وقت دیدم آقایبهزاد و بعضی از دوستان دیگر انجمن ادبی مشهد آمدند آنجا برای دیدن ما؛ با اینکه این کار خطرناک بود.
 

سیدحسن حسینی

این انسان فرزانه و آزاداندیش و این مؤمن پارسا و با فضیلت، یکی از نمونه‌های برجسته‌ی امروز و یکی از امیدهای آینده بود. در شعر و ادب و نیز در پژوهش و تأمّلات محقّقانه، خرد و ذوق و ابتکار، شاخصه‌ی کار او بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: دختر چادری , ,
برچسب‌ها: نبوغ نظامی, خاطرات رهبر انقلاب از شهید سپهبد علی صیاد شیرازی , کلمات قصار امام خمینی «س» ( پندها و حکمتها ), چـــادر امامــزاده , "زن که باشی" , بدانچه می کنید آگاه است, هم درد هم درمان تویی , نامه‌ای كوتاه برای امام هادی(ع) , , , شهادت و شهدا , برهنگي فرهنگ نيست, امام صادق(ع)-غیرت و مردانگی , جامعه در خطر است!, پروتون جان!, یک انسانی! , تو قبل از آن که یک زن باشی , حواست باشد بانـــــو , , , , خــدایـــا شُکـرت, خیال کن که غزالم ، بیا و ضامن من شو , , , اینجا نسل غربت بچه شیعه است ! , تـاج ِ بندگـی ! , سهمیه ای، عرضی داشتم : سهمیه ات نوش جان! دختر سرزمین من , عشق من به چادرم را نخواهی فهمید ! , عرش ِ زیـر پــایـت ، برایـت بهشـت میشـود , سنـد زهـرایی بـودنـم را امضــا میکنـد , , , ! با گلت سیلی نمیدانی چه کرد , , , چادری که باشی , بنـدگـی ام را آشکــارا به رُخ می کشـم , برای آنهایی که بی خبرند, فیسبوک , عکس های بی حجاب, جوانیم , ایرانی , دُختران قرن بیستُ یک , کمپین , تحریم , جـوانـان قـدیـم , یـواشکـی , حجاب , عفاف , , چادری, دختر چادری, دختر با حیا, چادر خاکی, مادرم زهرا, قسم به چادر خاکی, عفت و حیا, شرم و حیا, دختر کوچولوی چادری,
تازه ترين مطالب
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2715
بازدید دیروز : 1925
بازدید هفته : 6239
بازدید ماه : 60276
بازدید کل : 516194
تعداد مطالب : 2108
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1